~ There are two kinds of people - Greeks, and everyone else who wish they were Greek. ~

keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Varmistus lähtöpäivästä

Sain sähköpostilla tietoa viimeinkin! Info on tässä hommassa kulkenut hieman hitaanlaisesti ja oon itse saanut olla aktiivinen kyselemään tietoa vapaaehtoisprojektistani. Nyt sain tietää, että lähden Kreikkaan 6. joulukuuta! Mun pitää ostaa itse lentolippu, mutta sen hinta maksetaan kuulemma mulle takaisin.

Oon nyt vähän shokissa tästä koko jutusta! Aika hurjaa. Nyt tää alkaa vasta tuntumaan todelliselta. Oon nyt ihan tyytyväinen, että lähtö viivästyi kesäkuusta, koska oon ehtinyt tässä välissä tekemään töitä ja säästämään paljon rahaa matkaa varten kun taas kesällä olin ihan varaton. Onni onnettomuudessa siis.

Joo en tiiä mitä sanoa, tässähän pitää ihan tosissaan alkaa valmistautua, koska lähtöön on enää vähän päälle kuukausi! Jännittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti