~ There are two kinds of people - Greeks, and everyone else who wish they were Greek. ~

tiistai 19. toukokuuta 2015

Iso ongelma

Kuulin jokin aika sitten, että mun matka alkaakin vasta syksyllä, koska Kreikassa niillä oli jotain ongelmia rahoittaa mun ja muiden aloittavien vapaaehtoisten projektia just nyt. Talouskriisi, anyone?

Eli homma on jäissä tällä hetkellä ja kukaan ei vielä tiedä tarkkaa päivämäärää jolloin pääsen lähtemään. Tää ärsyttää tietenkin tosi paljon, koska olin jo henkisesti niin valmis lähtemään 1. kesäkuuta. Mutta nyt mun pitäisi odottaa johonkin kaukaiseen tuntemattomaan ajankohtaan. Koko matka tuntuikin liian täydelliseltä ollakseen totta, eli ehkä tän ongelman oli vain pakko tulla eteen. Toivotaan nyt, ettei koko matka sentään peruunnu. Tietenkin mun olisi suhteellisen helppoa jo nyt vaihtaa projektia ja hakea vaikka johonkin toiseen maahan vapaaehtoiseksi, mutta en mä halua luovuttaa tämän Kreikan kanssa. Kuitenkin loppujen lopuksi mulla on hirveen hyvä fiilis tästä. Pidetään peukkuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti